AZ AKTUÁLIS TERMÉKEINK MEGVÁSÁROLHATÓK A WEBÁRUHÁZUNKBAN: www.benkeerikaszappan.hu

2012. április 30., hétfő

Körömvirág szappan


Körömvirág szappan a jól bevált alaprecept alapján, 6 hétig érlelt körömvirág macerátumból. A körömvirág azon kevés növények közé tartozik, amelyeknek nincs finom illata, ezért ebbe a szappanba kubeba és ylang-ylang olajat tettem, de nem csak az illat kedvéért. Olajtöbbletként körömvirág olajat (macerátumot) használtam, és tettem bele 2 nagy kanállal a virágsziromból is. Igazi gyógyító szappan!

(Forrás: internet)

A körömvirág  az egyik leghasznosabb és sokoldalúbb gyógynövényünk. A bőrbetegségek gyógyítója, a szépségápolás nélkülözhetetlen alapanyaga, gyulladásgátló, antibiotikus, immunstimuláns, epehajtó, sejtvédő; gyomor-, nyombélfekély gyógyítására használható, rosszul gyógyuló sebek, visszeres betegségek, bőrelváltozások felületi kezelésére, olajos kivonatának hámosító és bőrképző hatása van.

A körömvirág macerátum alapú olajkeverék (olíva olaj, kókusz olaj, napraforgó olaj, pálma olaj) vitaminokat (E-, A-, D- és K), ásványi anyagokat, antioxidánsokat tartalmaz, táplálja, nyugtatja a bőrt.

A kecsketej Q10 koenzimet, több, mint 70 féle telítetlen zsírsavat tartalmaz. Alacsony olvadáspontja miatt már 37 C-on behatol a bőr mélyebb rétegeibe és könnyen felszívódik.
Természetes alfa-hydroxy (AHA) forrás, ami finoman hámlasztja a bőr fáradt felső rétegét és segíti a friss bőr képzését. 
Magas az ásványi anyag és elektrolit tartalma, gyulladáscsökkentő hatású. 

A sheavaj A-, E- és F-vitamint tartalmaz, gyulladásgátló hatású, nyugtatja, regenerálja, hidratálja a bőrt, gátolja a ráncok kialakulását, enyhíti a bőrbetegségek (ekcéma, pikkelysömör, bőrgyulladás, allergia) tüneteit.

A kubeba olaj  fontosabb alkotórészei fertőtlenítő és antimikrobiális hatással is rendelkeznek. bőrtonizáló és fertőtlenítő, ezért elsősorban akne és zsíros bőr kezelésére alkalmas.

Az ylang-ylang olaj nyugtató, lelki kiegyensúlyozó és frissítő hatású, antimikrobiális, gyulladáscsökkentő és görcsoldó, szabályozza a faggyúmirigyek működését.


Kb. 90 g, 750 Ft

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tuti!:-))

    VálaszTörlés
  2. Jajj Julcsi voltam!:)) Alias bjulee:))Nem igazán tudom,hogyan kell ezt használni:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom, lágy habja van a szappannak, nőknek borotva szappannak is kiváló, teszteltem :)
    Köszönöm a szappant!
    Bea

    VálaszTörlés
  4. Üdv nekem csak egy kérdésem lenne, hogy honnan szerez ilyen fantasztikus öntőmintát?

    VálaszTörlés
  5. Ez engem is érdekelne ,annyi szép szappant láttam,de sehol nem írnak arról hol lehet megvásárolni?:)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Erika Szinte naponta vissza térek az oldalra, olvasom és csodálom a termékeket fantasztikusak A formák .A shea vajat használom Én csak jót tudok írni rólla és az általam választott szappan is remekül viselkedik a bőrömön Tanulok öntöl nap mint nap KÖSZÖNÖM

    VálaszTörlés