AZ AKTUÁLIS TERMÉKEINK MEGVÁSÁROLHATÓK A WEBÁRUHÁZUNKBAN: www.benkeerikaszappan.hu

2012. augusztus 26., vasárnap

Megint a mosásról

Egy nagyon jó cikk a mosásról:  http://ordogszappan.blogspot.hu/2012/08/borbarat-mosas-oblites.html

Gyakorlatilag minden benne van, amivel kísérletezni érdemes.

Egyetlen kiegészítést tennék a fehérítés-folteltávolítás témájában. Na-perkarbonátot használok a foltok ellen, de a perkarbonát csak 60 fok felett hatékony, ezért forró vízzel kell használni. De aktív lesz savas környezetben is, és ezt nagyon egyszerűen megoldhatjuk: egy kanál ecet vagy citromsav szükséges hozzá, és máris tökéletesen működik langyos vízben is.

3 megjegyzés:

  1. Köszi :)
    A kiegészítést is.

    VálaszTörlés
  2. Igazán nincs mit, én köszönöm, sok hasznos dolgot olvastam nálad. A hamulúgot még ki kell próbálnom, csak eddig nem jutottam hozzá.

    VálaszTörlés
  3. Én is kiegészítettem az írásom, most már tényleg minden egy helyen leírva.

    VálaszTörlés