AZ AKTUÁLIS TERMÉKEINK MEGVÁSÁROLHATÓK A WEBÁRUHÁZUNKBAN: www.benkeerikaszappan.hu

2012. május 31., csütörtök

Olíva szappan


Szerettem volna egy tiszta olíva szappant, de aztán egy kicsit átalakítottam a receptet, mert azt szeretem, ha egy szappan habzik, és nem is akartam fél évet várni rá. Olajtöbbletként shea vajat használtam.
Gyengéden tisztítja, védi, puhává teszi és fiatalítja a bőrt. Minden bőrtípusra, de különösen érzékeny és irritált bőrre ajánlott.


Az olívaolaj az emberi szervezetre különösen jó hatással van. Gazdag telítetlen zsírsavakban és antioxidánsokban, ennek köszönhetően erősíti az izomsejteket, gyulladáscsökkentő, valamint haj- és bőrápoló hatású. Magas E-vitamin tartalma nemcsak gátolja a bőr öregedését, de segít a hámsejtek képződésében, így a bőr megújulásában is. Gyulladáscsökkentő hatása miatt a hegesedés gyógyítására is kiválóan alkalmas. Felfrissíti, hidratálja és regenerálja a megviselt arcot, és segít növelni a vékonyabb rétegek ellenálló képességét is.

A ricinus olaj jó bőrkondicionáló, bőrsimító és hidratáló anyag. A ricinusolaj hatóanyagai révén jótékonyan ápolja a zsír-és vízhiányos, laza, sápadt bőrt, emellett hordozóként biztosítja más, zsírokban oldódó hatóanyagok és vitaminok felszívódását.


sheavaj A-, E- és F-vitamint tartalmaz, gyulladásgátló hatású, nyugtatja, regenerálja, hidratálja a bőrt, gátolja a ráncok kialakulását, enyhíti a bőrbetegségek (ekcéma, pikkelysömör, bőrgyulladás, allergia) tüneteit.

Kb. 95 g, 750 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése