AZ AKTUÁLIS TERMÉKEINK MEGVÁSÁROLHATÓK A WEBÁRUHÁZUNKBAN: www.benkeerikaszappan.hu

2014. augusztus 14., csütörtök

Borotvaszappan No1.


Régóta készítek borotvaszappant, az első receptjeim összeállítását is hosszas "előtanulmányozás" előzte meg, és nagyjából ugyanazokat az alapanyagokat használtam, mint minden szappankészítő.

Aztán valakitől megkaptam ezt a linket egy jól ismert borotvaszappan teszteléséről. Elolvastam a többi tesztet is ezen az oldalon, és elhatároztam, hogy megpróbálok egy "igazi" borotvaszappant készíteni.
Megnéztem a népszerű márkákat, a hazai és külföldi fórumokat a témában, és a sok-sok előkészület után megszületett egy új borotvaszappan receptje.

Próbáltam felvenni a kapcsolatot a fenti tesztelővel (a Pamacs és Penge blog írójával), szerettem volna, ha kipróbálja a szappanomat, de hetek óta hiába próbálkozom.
Felkértem közben 2 másik tesztelőt is, akiktől nagyon pozitív visszajelzéseket kaptam, de szívesen venném a Pamacs és Penge véleményét is, tanulságul.

A borotvaszappan-kísérletnek nincs vége, készül a marhafaggyús verzió is.

Összetevők: desztillált víz, elszappanosított sztearinsav, pálmaolaj, kókusz olaj, ricinus olaj, levendula illóolaj, rozmaring illóolaj

INCI: Aqua, Stearic acid, Elaeis Guineensis (Palm)  Oil, Cocos nucifera oil, Ricinus Comminis Seed Oil, Potassium hydroxide, Sodium hydroxide, Glycerin, Lavendula Angustifolia Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil

A szappan két kiszerelésben készül.
Dobozos kiszerelés kb. 70, 1000Ft
Utántöltő kiszerelés (ha már van kedvenc tálka): kb. 70 g 900 Ft

Az alábbi illatokban rendelhető:
-levendula-rozmaring


(normális fotó folyamatban)


2 megjegyzés:

  1. Pamacs és Penge megérkezett és figyel. Pamacs és Penge elnézést kér, mert nem csak nyaralni, de figyelmetlen is volt – azóta azonban írt Erikának magánban. Pamacs és Penge bizakodóan tekint a receptúrára és különösen örül a levendulának és a rozmaringnak, a várható marhafaggyús verzióról nem is szólva. ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szimpatikus hozzáállás, hogy a kritikára nem sértődés volt a válasz, hanem a termék tökéletesítése, és a kritikus véleményének újbóli kikérése. De ritka az ilyen. Egy leendő vásárlót biztos nyert.

    VálaszTörlés