AZ AKTUÁLIS TERMÉKEINK MEGVÁSÁROLHATÓK A WEBÁRUHÁZUNKBAN: www.benkeerikaszappan.hu

2013. július 9., kedd

Termékváltás - mosószappanok

A korábbi mosószappanokat (Mosószappan és Mosószódás mosószappan) a továbbiakban már nem készítem, helyettük az alábbi mosószappanok kaphatók.
A nagyanyáink által használt hagyományos módszerrel, üstben főzve készülnek, kétféle összetétellel.


Házi mosószappan


Összetétel: víz, marhafaggyú, napraforgóolaj, NaOH.
Kb. 150-230 g, 230-300 Ft (1500 Ft/kg, minden darabot pontosan lemérünk)


Marhafaggyú szappan


Összetétel: víz, marhafaggyú, NaOH.

Kb. 150-200 g, 230-300 Ft (1500 Ft/kg, minden darabot pontosan lemérünk)

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nézegettem magamnak a házi mosógél csomagot, ezek szerint az már nem lesz, vagy lesz, csak ebből a szappanból lesz benne a reszelék?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Mindegyik új termék, és folyamatosan kapható (a saját főzésű háziszappan is, és a mosógél csomag is).
      A hidegen készült mosószappanokat vontam ki a terméklistából. Az üstben főzött szappan sokkal jobb, és nincs az a zsíros "illata", mint a hideg módszerrel készültnek. Az üstben főzöttet akár mosdásra, hajmosásra is használható. Mi kézmosásra is használjuk.

      Törlés
  2. Szia Erika!
    Tudnál nekem marhafaggyús mosószappan receptet ajánlani. Saját faggyúmból szeretném elkészíteni már rég, de még nem tudom a tutit, ezért nem álltam neki.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Szia Erika!
    Van marhafaggyúnk, elcserélnénk szappanra, ha van rá lehetőség. Válaszodat a toncsi.7@freemail.hu-ra várom és előre is köszönöm! További szép napot! Rita

    VálaszTörlés