AZ AKTUÁLIS TERMÉKEINK MEGVÁSÁROLHATÓK A WEBÁRUHÁZUNKBAN: www.benkeerikaszappan.hu

2012. július 5., csütörtök

Gyógykencék


Továbbra is tombol a nyár, a felégéstől a rovarcsípésig számtalan bőrsérülés előfordulhat, ami ellen vessük be a gyógynövényeket.
A Napvédő paszta mellé készítettem gyógynövényes kencéket is, ha mégis megtörténne a "baj", azaz a felégés, de gyakorlatilag minden bőrproblémánál próbálkozhatunk velük.

Illatos balzsam


Erről a kencéről ebben a bejegyzésben írtam, az itt szereplő egyszerű recept alapján bárki készíthet magának hasonlót. Egy kicsit variáltam a recepten, kiegészítettem kakaóvajjal és méhviasszal, tovább erősítve a gyógyító és ápoló hatásait.
A körömvirág hatóanyaga elősegíti a hámosodást illetve a sejtmegújulást, védi és nyugtatja a bőrt. Antibiotikus, bőrsarjadást valamint hámosodást elősegítő hatású. Használható égési sérüléseknél is. 
A levendula regenerálja, nyugtatja illetve enyhén hámlasztja az öregedő, valamint irritált bőrt. Segít szabályozni a faggyútermelődést, miközben ápolja, táplálja illetve kiegyensúlyozza az arcbőrt. 
A kamilla csökkenti a száraz bőr kellemetlen tüneteit. Selymessé teszi, ápolja és regenerálja a bőrt a kézen. Kiválóan alkalmas érzékeny valamint igénybe vett kéz ápolására.


100 ml, 950 Ft


Körömvirágkrém

Senkinek nem kell bemutatni a körömvirág krémet, az illatos balzsam receptje alapján szintén könnyedén elkészíthető. Az én krémem a fentiek mellett kakaóvajat és méhviaszt is tartalmaz.

50 ml, 600 Ft


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése